söndag 21 april 2013

Rätt bra fiske

Idag hade jag tänkt tagit sovmorgon till 07,00 men somnade om ändå.. Vid 10 vart det lite stressigt ner till älven. Men fisket hade inte varit någon höjdare så det gjorde inget. Där nere var Tommy, Evelina och Micke.

Jag gick en vänta på tippen men i ge känning, sedan gick jag längre ner och i första kastet högg det en blanköring som efter rolig fight visade sig vara 53 cm.

Fick senare en miner på ca 40 cm, sedan tog vi en lunch paus, vi stack och åt pizza och sedan runt 16 så vart vi Fiskesugen igen, jag band lite flugor till oss innan jag for ner. Sedan under kvällen nappade det ganska bra faktiskt och mina flugor jag gjorde levererade fisk. Jag fick efter maten 6 st med topp på 47 cm, Evelina fick 3, Tommy 1, Micke fick 2 eller tre, sedan tappade och missade Vi alla en del fisk. Kul kväll med en del drillningar!

Tack för idag!
-Victor G













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar