fredag 16 november 2012

Helg!

Nu har denna vecka passerat också! så nu är jag ledig i två dagar och jag kommer förmodligen imorgon att fiska efter havsöring ett tag. Och på söndag ska jag och pappa åka till kilafors och kolla om vi kommer ut på isen efter denna varma vecka, kan bli tufft men det är värt ett försök!
Här kommer några bilder ifrån den forna pimpelsäsongen:

En båge på runt 1,8 på 0,16 lina med mormyska

Thomas med en vackert färgad röding

Min egen gjorda skrylla fick följa med en gång också

Grov på på prick 2 kilo

Jag som drillar när det va -30 grader ute, (se hur röd jag va om händerna samt ansiktet.)

En fin båge i grymt bra kondition!

En fin röding

Första pimpelfisken förra säsongen

Thomas brutala röding på 5,9 kilo!!

Det där kallar jag tjock!

En något frusen röding i midvintern.

Jag kan knappt bärga mig inför pimpelfisket nästa lördag då vi far mot ljusdal på lilla svartsjön, men tills dess få jag göra mig självmer fiskesugen med hjälp av dessa bilder..

Skitfiske på er alla!/Victor G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar