söndag 25 december 2011

uppvärmning!

Idag åkte jag och Émil till gullgruva och provade lyckan, vi kom dit och viste inte ens om isen skulle hålla pga att det varit så dåliga isar överallt, nåja när vi kom dit provborrade vi i ett litet sund, det va hela 20 cm is så vi vart väldigt nöjda med det! vi började fiska med höga förväntningar, Men det hände ingenting vi provade många ställen men ingenting alls, till slut fick vi gå till en annan sjö med andra förutsättningar. Där tog det inte lång tid innan jag fick en liten båge på ca 4-5 hg som fick sin frihet åter, efter det började det nappa ganska mycket men det gick inte vägen för mig eller emil, jag hade en som böjde kroken och en som drog av linan och även många missade hugg, Emil tappade även fisk på detta "nya " ställe. 
Nu är klockorna stälda på 05,00 för avfärd mot stora svartsjön premiären som jag skrivit om i tidigare inlägg,
ny rapport kommer imorgon, skitfiske på er alla! /Victor G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar