lördag 31 december 2011

gott nytt år !

Ja detta år börjar lida mot sitt slut och jag kan sumera detta år och säga att fiskat inte varit så himla bra för mig,
Men jag hoppas det blir bättre 2012!
I torsdags va Jag ,Emil,Stefan,Thomas mfl.. till stora svartsjön, vi kom upp när det va nörkt så vi gick ut på isen och väntade på att ljuset skulle krypa fram, När det började ljusne sänkte viner grejjorna i vattnet, Emil drog direkt en fin röding på ca 6hg! Efter det började det att regna och det vart dimma då slutade det nappa för gott kan man säga! vi provade många platser men endast ett hugg till hade jag , sedan i slutet av dagen gick vi över till lilla svartsjön och provade men inte ett pet där heller,

Nu ser jag fram emot morgondagen för då blir det fiske med 'Thomas och jocke i hälsingeskogarna,
på måndag blir det  att åka till slakttjärn där dem satt i fin regnbåge och öring så det ska blir spännande!

skitfiske och ett riktigt gott nytt år önskar vi på Teamblankoring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar