söndag 27 november 2011

storm!

idag vaknade jag runt kl 11 tiden och tänkte inte fiska pga av vädret men efter ca 15 minuter kunde jag inte hålla mig längre, så jag packade grejjorna och åkte ner och fiskade, när jag kom ner fick jag en smärre chock över hur mycket vattnet ökat över natten , säkert 5-6dm!! nåja , jag började fiska och hade fisk kontakt direkt, men dem va bara där och smådrog i grejjorna , kände några till som bara va där och smådrog i flugan , så dem verkade inte riktigt på hugget idag , och efter ca 1,5 timmar i regnstormen beslöt jag mig för att åka hem till värmen!                                                  
                    Man sitter nu och drömmer sig tillbaka till dessan härliga vårfisken! några härliga bilder från i våras...
Emil med öring på 2,5kg!

Victor med öring 2,8 kg!
Emil med öring 2,5 kg!

victor med öring 3,9kg!
Emil med öring 2,6 kg!

nä nu väntar man bara på vårfisket igen ,
skitfiske! /victor G




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar