lördag 21 april 2012

Äntligen fick jag en fisk

Igår kväll va jag hos filip och vi band några heta flugor som jag trodde skulle funka fint för havsöring,

Jag vaknade imorse och funderade på om jag skulle åka ner och prova dem nya flugorna, och som vanligt så vann fiskesuget som tröttheten, jag kom ner och jag började vid en bro, men där va det ingen större aktivitet , sedan så gick jag upp på bron och kastade rakt ner och i första kastet så small det på ganska hårt och jag började fighta fisken,Jag va sedan tvungen att hoppa ner ifrån en stenmur på ca 2 meter för att kunna taila fisken, och jag kunde efter att jag klättrat ner taila min första havsöring på hela 12 dagar... :D

Den va inte så stor men helt klart godkänd!

Mer rapport imorgon !
Skitfiske på er alla!/Victor G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar