fredag 20 april 2012

kniven klar och vinter på nytt!

Idag vart jag klar med min kniv och knivslida, efter ca 7-8 slöjdlektioner vart den klar och jag vart väldigt nöjd med mitt resultat!

Efter skolan så åkte jag ner till kanalen för att prova lyckan i snöstormen!
Jag kom ner och det va bara 0,5 grader ute och ca 10 s/m och snöblandat i luften, så det va en ruskig upplevelse att fiska i detta väder, efter ca 40 minuter tappade jag känseln helt i fingrarna så jag va tvungen att fort åka hem! när jag kom hem tog det ca 30 minuter innan det vart bra,

Och snön har börjat lägga sig på backen igen och det känns inte som om att vi har sommarlov om lite mer än 1 månad :/

Imorgon blir det väll fiske som vanligt och vi får se vad det bjuder på men nu ikväll blir det binda flugor inför kommande fiske turer!

Skitfiske på er alla!/Victor G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar