fredag 27 april 2012

Stoor öring !

Idag va det skola igen och jag håller på med ett kamerasttiv på slöjden så jag kan ställa kameran lite vart jag vill när jag filmar vilket underlättar.
under dagen så fick jag ett mms av Peter fröjd som fått en riktigt fin öring på ca 70-75 cm skrev han.
Jag åkte direkt ner efter skolan och tänkte fiska med dem och vi vägde den sedan och konstaterade att den vägde 4,2 kilo och va 72 lång! en riktigt fin fisk grattis!
Vi fortsatte fisket men dem ville inte bita trots att dem vakade runt om våra flugor hela tiden , Men men imorgon bitti ska jag få den stora som vakade bredvid flugan min idag ;)
En riktig tjockis!
Grattis peter
Sedan så begav vi oss hem och peter kunde glatt hänga fisken i en snara över axeln :)

Skitfiske på er alla fisketokar! /Victor G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar