tisdag 3 april 2012

Det nappar!

Idag slutade jag runt kl 14,00 och jag åkte efter det ner till älven och det hade under dagen nappat ganska bra där! Tony hade fått 3 stycken och en annan kille hade oxå fått 3 stycken!

Tonys 2 fina som han tog upp:
Dem låg båda på snittvikten 2kg!


Här är robert med en lax som han släppte tillbaka!

Jag fick bara en massa mört just idag , men janne goude och Thomas thyr fick även dem fina öringar!

Janne goude med 1,6:kilos!

Janne med 1,7 kilos :

Thomas här med en 2,1 kilos!


Det kom upp en hel del fina fiskar som ni ser!

Men runt kl 19,00 så åkte jag till snötippen och tänkte ge denna dagen en sista chans, och på andra kastet så högg det på en stor och fin öring! Efter en drillning på runt 4 minuter så kunde jag bärga in en stor och fin blanköring på ca 3 kilo och just när jag greppar tag över fiskens nacke och lyfter upp den i luften så sprattlar den till och jag lyckas tappa fisken i vattnet och den lossnar, så jag vet inte om jag ska räkna den fisken som fångad eller tappad??


Jag har även lyckats vunnit Phinewood kläder på fiskenyheter för att jag skickat in reportage till dem,

Grymt kul tycker jag :)

Mer rapport imorgon, skitfiske på er!/Victor G





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar