söndag 1 april 2012

Trögt fiske idag men vissa hade turen med sig

Idag steg jag upp runt 07,00 men jag började inte fiska fören jag hade suttit i klubbstugan och pratat i ca 1 timme, jag fiskade ett tag men det va så mycket is i skitviken så det gick knappt att fiska där.
Jag och Emil vadade sedan ut på det svåråtkomliga ställen men där va det trögt oxå tyvärr,

Men vissa hade flyt idag, Ulf från Bergvik fick 4 stycken och Anders karlsson från norrala fick 3 stycken, det märks nu att man måste komma precis rätt tid och plats för att man skall kunna få fisk, det blir nog bättre framöver då det blir varmare i vattnet, Det har nu sjunkit från att ha varit 2 grader i vattnet till 1,4 .

Jag gav upp ganska tidigt runt kl 14,00 och åkte hem och kollade på hockey och grillade med familjen,

Nu blir det att kolla på någon fiske film och drömma sig bort någonstans till fina jokkar eller dyligt..

Rapporter imorgon som vanligt, Det kommer under veckan komma in ett långt inlägg om Eldslandets fina platser och fiske , skitfiske på er alla!/Victor G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar