söndag 8 april 2012

segt men man fick en iallafall

imorse runt 10 åkte jag till älven och jag började vid snötippen, jag och kent satt och fiskade ett bra tag och sedan högg det för mig, efter en rolig kamp så fick jag en fin och blank lax som fick sin frihet åter!

Sedan så åkte jag till kanalen och där fick jag på en fin öring efter ca 15 minuter, men den öringen klev tyvärr av efter ca 20 sekunder, skulle tippa öringens vikt till ungefär 2 kilo.

Senare på snötippen så tappade ja två stycken fiskar, den ena kändes som en större fisk men dem klev av båda två tyvärr...


jag lyckades sedan med att felkroka en sik på ca 1 kilo i skitviken , sedan så åkte jag hem, det blir även några kvälls kast så håll koll under kvällen! :)

Skitfiske på er alla!/Victor G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar